- Dlaczego muszę się zarejestrować ponownie w sklepie JSC?
W grudniu 2020 postawiliśmy nowy sklep internetowy, który umożliwi naszym klientom robienie zakupów w bardziej komfortowych warunkach. Cenimy Twoją prywatność, więc Twoje dane osobowe nie zostały przeniesione do nowej witryny. Dlatego wszyscy klienci są proszeni o utworzenie nowego konta, gdy po raz pierwszy odwiedzają nowy sklep JSC. Polecamy zapisanie się do newslettera, aby być na bieżąco z nowościami JSC.
- Newsletter
Zapisujący się do Newslettera dostaną na powitanie kupon rabatowy 20%. Jak dostać kupon rabatowy? Po zapisaniu się na Newsletter, przejdź do swojej skrzynki mailowej (być może będziesz musiał sprawdzić również swój folder spam) i otwórz email, który właśnie dostałeś od JSC. W środku będzie kupon rabatowy, który skopiujesz i wkleisz przy kasie po skończonych zakupach. Pamiętaj, że zapisując się do Newslettera, zawsze dostaniesz kupon niezależnie od tego jaką kwotę wydasz w sklepie. To nasz mały prezent dla Ciebie w podziękowaniu.
- Czy muszę się rejestrować w sklepie?
W sklepie nie trzeba się rejestrować, aby zrobić zakupy.
- Czemu muszę podać numer telefonu przy rejestracji
Podając numer telefonu ułatwiasz nam kontakt w sprawach dotyczących Twoich zamówień.
- Kiedy dostanę informację, że przesyłka została wysłana -
Niezwłocznie po rozpoczęciu procedury przygotowywania przesyłki dla Ciebie otrzymasz maila z informacją, że Twoje zamówienie jest w realizacji. Następnego maila otrzymasz z informacją, że przesyłka została wysłana. Dostaniesz też informację z linkiem do śledzenia przesyłki. Jeśli spodziewasz się maila z informacją od nas, a go nie otrzymałeś, sprawdź folder spamu. Jeśli wciąż nie ma korespondencji z JSC, skontaktuj się z nami.
- Zagubiona, niekompletna lub uszkodzona przesyłka krajowa.
Zagubiona przesyłka - jeśli nie otrzymałeś przesyłki po upływie 14 dni licząc od momentu nadania jej przez nas, skontaktuj się z nami, podejmiemy stosowne kroki, aby się dowiedzieć co się z nią dzieje. Weź pod uwagę, że często w okresie świąteczno-noworocznym doręczenie przesyłki może trwać dłużej.
Niekompletna przesyłka - czasem zdarza się, że wysyłamy zamówienie niekompletne. Jeżeli wynika to z tego, że jakiegoś produktu z różnych powodów nie było w sklepie, kontaktujemy się z Tobą mailowo. Jeśli było to nasze przeoczenie, daj nam znać. W obu przypadkach doślemy Ci brakujące produkty na nasz koszt, lub po uzgodnieniu, połączymy to z następną przesyłką.
Uszkodzona przesyłka - każdy przypadek rozpatrujemy indywidualnie.
- Zagubiona, niekompletna lub uszkodzona przesyłka zagraniczna.
Jeśli nie otrzymałeś przesyłki po upływie 4 tygodni (Europa) i 6 -8 tygodni (Ameryka Północna oraz inne kraje na całym świecie) licząc od momentu nadania jej przez nas, skontaktuj się z nami, podejmiemy stosowne kroki, aby się dowiedzieć co się z nią dzieje. Weź pod uwagę, że często w okresie świąteczno-noworocznym doręczenie przesyłki może trwać dłużej.
Niekompletna przesyłka - czasem zdarza się, że wysyłamy zamówienie niekompletne. Jeżeli wynika to z tego, że jakiegoś produktu z różnych powodów nie było w sklepie, kontaktujemy się z Tobą mailowo. Jeśli było to nasze przeoczenie, daj nam znać. W obu przypadkach doślemy Ci brakujące produkty na nasz koszt, lub po uzgodnieniu, połączymy to z następną przesyłką.
Uszkodzona przesyłka - każdy przypadek rozpatrujemy indywidualnie.
- Czy będą wznowienia starszych modeli?
Starsze modele, które wydaliśmy bardzo dawno temu będą stopniowo opracowywane na komputerze i dostosowane do współczesnych standardów. Planujemy, aby docelowo nasza oferta była w 100% kompletna.