Najbardziej popularny transportowiec II Wojny Światowej i czasów powojennych. W modelu pokazany w holenderskim, cywilnym malowaniu. Model można skleić z otwartymi ładowniami. W modelu jest dużo części opcjonalnych, są relingi wydrukowane na folii i ładunek.
Statek zbudowany w 2003 roku przewozi drewno i papier z Finlandii do zachodniej części Europy. Niewielki wymiary pozwalają mu na żeglugę przez kanał Saimaa. Model na dwóch poziomach trudności - można go skleić w wersji uproszczonej lub z dużą ilością detali. W modelu są wydrukowane dwustronnie relingi.
Nowoczesny statek do przewozu ładunków ponadgabarytowych. Model można skleić z ładunkiem na pokładzie. W modelu są wycięte laserowo elementy wodnicy i pokładów oraz jest dużo części opcjonalnych.
Statek służy do ochrony zasobów łowisk należących do Szkocji. Przewozi inspektorów sprawdzających zezwolenia połowowe oraz ichtiologów badających stan ławic.
Statek hydrograficzny brytyjskiego towarzystwa opiekującego się latarniami Trinity House. Transportuje, ustawia i remontuje boje na wodach wokół Anglii, Walii i Wysp Normandzkich.
Model z częścią podwodną. Chevron Nederland to klasyczny zbiornikowiec ze sterówką na śródokręciu. Zbudowany na początku lat 60-tych XX wieku w swoim czasie był jednym z największych statków.
W modelu znajduje się również odcinek nabrzeża, dźwig portowy oraz trzy rodzaje ładunku: kontenery, łopaty śmigieł oraz fragmenty wież elektrowni wiatrowych.
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Akceptuj
Więcej informacji
Odrzuć